miercuri, februarie 29

Martie-luna din an, ce desluseste Primavara!




Am adormit ieri, 29 februarie, cu cel mai frumos verb al inimii mele (re)amintit: A DESLUSI. 



-La revedere, Iarna!

-Bun venit, Primavara! 










Intorc urarea unui om drag-cititor, catre voi toti: -Primavara alba! 


P.S. Primavara e-n fiecare femeie care iubeste zilnic! Primavara e-n fiecare MAMA!
Primavara e-n fiecare barbat ce-si sarbatoreste femeia inimii zilnic, nu doar in luna ce poarta numele de Martie!








           Rugaciune de Efrem Sirul




Doamne şi Stăpânul vieţii mele,

duhul trândăviei,

al grijii de multe,

al iubirii de stăpânire

şi al grăirii în deşert

nu mi-l da mie.



Iară duhul curăţiei,

al gândului smerit,

al răbdării şi al dragostei,

dăruieşte-mi-l mie, slugii Tale!



Aşa, Doamne, Împărate,

dăruieşte-mi ca să-mi văd greşelile mele

şi să nu osândesc pe fratele meu,

că binecuvântat eşti în vecii vecilor.

Amin.










VIVALDI _ Anotimpurile Primavara (alegro)

Vezi mai multe video din muzica

Niciun comentariu: