marți, martie 6

Gabriel García Márquez a implinit 85 de ani




  • Am invatat sa vad mai bine cu mainile.
  • Am invatat sa spun ce simt si sa fac ce gandesc.
  • Am invatat sa nu plang cand ceva s-a terminat, ci sa zambesc ca s-a petrecut.
  • Am invatat ca nu merita sa plang pentru nimeni, caci cel care merita nu ma va face sa plang niciodata.
  • Am invatat ca niciodata in viata sa nu incetez sa iubesc si, am mai invatat ca dragostea adevarata e o limba pe care surzii o pot auzi si orbii o pot vedea.
  • Am invatat sa iubesc omul nu pentru ceea ce este el, ci pentru ceea ce sunt eu cand sunt cu el.
  • Am invatat ca dragostea cea mai nebuna si mai statornica nu e decat un adevar efemer.
  • Am invatat ca forta care a impins lumea inainte nu e iubirea fericita, ci iubirea neimplinita.
  • Am invatat ca simptomele dragostei sunt asemnatoare cu ale holerei.
  • Am invatat ca inima are mai multe camarute decat un hotel de tarfe.
  • Am invatat ca sexul nu e decat o consolare atunci cand nu-ti ajunge dragostea.
  •  Am invatat ca nu moartea e nemarginita, ci viata.
  • Am invatat ca moartea nu vine odata cu varsta, ci odata cu uitarea. 
  • Am invatat singurul lucru pe care trebuia sa-l stiu in dragoste si anume ca viata nu are nevoie de lectii de la nimeni.
  • Am invatat ca tot ceea ce se petrece are un anumit sens.
  • Am invatat sa spun nu, cand a fost nu, chiar daca nu am implinit 40 de ani.
  • Am invatat ca nimeni nu-si va aduce aminte de gandurile mele secrete, asa ca am invatat sa-i cer Domnului taria si intelepciunea de a le exprima.
  • Am invatat sa nu ma agit, caci lucrurile bune se petrec cand ma astept mai putin.
  • Am invatat ca niciun medicament nu vindeca mai bine ca fericirea.
  • Am invatat sa nu-mi petrec niciodata timpul cu cineva care nu e dispus sa si-l petreaca cu mine.
  • Am invatat sa nu incetez niciodata sa zambesc, nici macar atunci cand sunt trista, caci nu se stie niciodata cine se poate indragosti de zambetul meu.
  • Am invatat ca viata nu e ceea ce ai trait, ci ce iti amintesti ca ai trait si cum ti-o amintesti pentru a o povesti.
  • Am invatat ca oamenii de pe strada fac cuvintele, nu academicienii.
  • Am invatat ca nu exista jucarie mai utila si nobila decat un dictionar.
  • Si ce e cel mai important: am invatat sa scriu ca sa nu fiu nevoita sa vorbesc.


Toate astea, invatate de la prietenul meu drag Gabriel García Márquez, care astazi implineste cei mai frumosi 85 de ani. Nu am cum sa-i daruiesc cel mai mare buchet de lalele albe vazut vreodata, insa ii spun:

-La multi ani, Gabo (cum ii spun prietenii)! 

Niciun comentariu: