marți, noiembrie 20

George pleaca in Alaska!







Mereu am fost promoter al oamenilor ce sunt avizi de pasiuni si frumos, ambitie si curaj. George Soare este unul dintre acestia si vreau sa-i fim alaturi cu un vot. Va las sa-i aflati povestea si dorinta, exact de la el:





Pai... nu e prea mult de zis. Decat ca-mi doresc super, super mult sa calatoresc... in special in locuri extreme, ca... Siberia, Antarctica, Scandinavia, dar cel mai mare vis al meu e sa vad Alaska! :):) Probabil ai observat ca toate locurile astea sunt locuri reci. Pentru ca iubesc iarna si frigul! Si de-asta concursul acesta e atat de important pt mine... pentru ca am ocazia sa ma duc la iarna in nordul Norvegiei intr-o expeditie de vreo 330 de km pe sanie trasa de caini... Bani pentru asa ceva nu as avea... asta ar fi cam singura sansa sa fac asta si chiar am o sansa.
Probabil te intrebi de ce apare Danemarca si nu Romania, in concurs... Astea sunt regulile... Nu am putut sa ma inscriu cu Romania. Nici macar nu exista optiunea asta, daca o sa fiu in primii 2 din Danemarca...o sa ma duc...:)
:)





SUCCES George si asteptam vesti din Alaska! :) 

Niciun comentariu: