luni, noiembrie 12

Am aniversat 6 ani CARDIO MIX!





Fii CARDIO, fii MIX!, a fost mesajul ce l-am lasat scris exact in mijlocul cifrei 6, pe panoul de onoare CardioMix, la petrecerea aniversara ce a purtat aceeasi cifra, cifra ce poarta pe bucla ei intoarsa, frumusete, tact si armonie. Considerat si numarul mama/tata, cred cu tarie ca Mihai Dragomir, promotor al singurului Concept Fitness Anti-Aging din Romania, este si tata si mama pentru fiecare om ce ii calca pragul salii si al inimii, caci da, Mihai Dragomir este si un promotor al vietii frumos traite, demne si echilibrate. 

6 inseamna perfectiune si da, cred ca e momentul in care Mihai Dragomir, prin intreg conceptul Cardio Mix, a ads perfectiunea pe locul prim de pe orice podium.
A fost o seara intre concurentii Cardio Mix, intre prieteni si colaboratori, iar eu in calitate de psiholog colaborator si prieten am onorat invitatia frumoasa.
Ii multumesc Aurei Calina, care pe langa functia de PR Cardio Mix, este PR al zambetului si bucuriei (re)nascute din pasiune si constanta si ma plec intregii echipe pentru organizarea unui eveniment de asemenea amploare.
Am plecat cu pielea gainii pe noi dupa ce am vizualizat trailer-ul filmului documentar ce urmeaza a fi lansat in curand, intitulat Sport, Perfomanta si Cardio Mix, precum si cartea Visul de a deveni campion, scrisa de Mihai Dragomir. Impresionante imagini, povesti de viata si pasiuni pentru viata si sport!

Da, iubesc oamenii-sampanie: spumosi, transparenti de lumina si avizi de bule de curaj si nou inceput!
Mai iubesc oamenii frumosi si sanatosi pentru care viata e o continua lupta frumoasa si un urcus zilnic permanent!
Iubesc oamenii care in lupta cu kilogramele au iesit invingatori si ii iubesc mai presus de toate ca se iubesc pe ei insisi!
Iubesc oamenii care zambesc pentru ca simt, nu pentru ca trebuie si astfel mi-au demonstrat ca se poate oricand, oricum, orinde! 
Iubesc familia Cardio Mix!

Partenerii care sustin evenimentul: Men‘s Health, Tarus Media, Etiquette, Love to Bake, Connect Promotion, Vinibuoni, Paul Constantinescu Photography.
 







Niciun comentariu: