marți, februarie 5

TRIBUT MAMEI






Cea mai frumoasa lectie de frumusete, naturalete si feminitate mi-a oferit-o Mama.
Nu am vazut-o niciodata mai frumoasa decat atunci cand iubeste si nu am vazut-o niciodata impartind mai multa lumina decat atunci cand copilul ei (adica eu) a bucurat-o cu cate-un lucru mic si simplu: un rand intreg de 10 in carnetul de note cand eram eleva, un buchet de flori de primavara in plina iarna, cateva cuvinte de multumire lipite grabit de usa frigiderului, o petrecere surpriza pentru aniversarea nuntii de argint, etc..
Mama, oglinda fiecarei femei din fiecare din noi, nu poate decat sa reflecte Soarele, gandul bun, nobletea, bucuria simpla, curajul de a sta dreapta in fata ta oricat de grea ti s-a parut viata la un moment dat, puterea de a iubi nelimitat.

Femeia de azi, care sunt, e femeia pe care Mama si-a dorit-o a o avea ca fiica.
Femeia de ieri, care am fost, a fost femeia pe care Mama a invatat-o temeinic cele mai frumoasesi sanatoase lectii de viata.
Femeia de maine, care voi fi, e femeia care il traieste pe AZI si-l construieste pe MAINE si mai frumos.

Farmecul unei femei tine de iubirea de sine. De aici pleaca si naturalul, innobilat cu bun-gust, atentia la detalii si nuante. Mama nu cred ca a folosit niciodata alt machiaj mai pretios decat recunostinta in fata vietii, nu cred ca a folosit parfum mai intens decat bucuria fiecarei zile si nu cred ca a folosit o crema ce ar fi putut-o intineri cel putin 10 ani mai buna decat DRAGOSTEA.

Ametiti de cele mai noi tehnologii, pierdem continuturile fine.
Obositi de noi insine uneori, uitam ca forta e in fiecare zi, iar fiecare zi ne e data ca lectie si nu numai.

Mi-am ales meseria de care ma bucur zi de zi pentru ca pasiunea inlocuieste intotdeauna cuvantul “trebuie” si am ales sa imi daruiesc cel putin o ora pe zi pe care-am denumit-o “O ora cu mine”. Am ales sa nu imi ingradesc libertatile si sa imi traiesc fiecare minut nu ca si cum ar fi ultimul, ci primul.

Si sunt fericita.
Ca sunt femeia ce mi-am dorit sa fiu, ca nu-mi lipseste in nicio zi zambetul din CV-ul vietii si ca am avut si am o MAMA pentru care nu as ridica statui, nici nu as scrie carti, nici nu as picta-o. Ci i-as darui zi de zi parti din mine si din Cerul meu infinit, ca in fiecare zi sa renasca ca in final sa fie nemuritoare.


Si-am reusit pana acum.

Sa nu treaca zi in care sa nu-i spun TE IUBESC si MULTUMESC.


Ioana Andreea,
fiica, femeie, om. 





Copyright: Ioana Alexandra Bica

Niciun comentariu: