sâmbătă, octombrie 23

ZARA October Man 2010


Barbatul de langa mine si-ar incepe (zambind) diminetile sustinand cu aceeasi vehementa taioasa pe care o are cand poarta costumul preferat, ca pentru el BARBATUL, s-a inventat cuvantul "comod". Dupa un timp, recunosc, am inceput sa fiu in asentimentul sau.



Imi place la un barbat lejeritatea gandita, dar insusita si debordanta ei. Imi place calculul coloristic ce si-l alege in functie de ziua insorita sau mohorata, anuntata la jurnalul meteo. Imi place ca ii place simplitatea, iar astfel (desi nu asta-i e intentia) da clasa multor femei ce nu au invatat inca definita calitatii, ci si-au insusit-o doar pe cea a cantitatii. Pentru el sensul nonculorilor deviaza, transformandu-le in culori de baza. El stie ca negrul si albul nu dau gres, iar griul atins de soare sau ploaie te scoate din anonimat. Isi permite sa si indrazneasca, cu un portocaliu teracota ars prin prisma unui fular si a unei caciuli calduroase, in combinatie cu perechea de jeansi cea mai recenta. Si de aceasta data pulsand spre primul loc de pe podium, cu alegerea facuta.

Luna octombrie e luna cu dichis masculin. La fiecare barbat ce se respecta intalnim pe usa dulapului sau, povestea carourilor si a vestei. Purtati cu eleganta si stil chiar si un hanorac, dar totodata cu franchete si nonsalanta si un trench coat, soft elegant cu o incaltaminte usor minimalista.









Vesta reversibila camel, ghetele imblanite si caciula patata cu verde turquoise ...sau jacheta blue marine cu buzunare supradimensionate, cu ghetele mustar si caciula din lana gri, cu model sofisticat, mi se par cele mai HOT combinatii.






Si cel ce-mi sta alaturi, e barbat ! Nu Jaguar XK si parca nu simte frigul. De aceea, ii propun cateva variante cu care sa intampine discret acest rece de Octombrie, dar in acelasi timp sa fie omniprezent pe buzele sexului femin...













PS. I-as trimite un mail (amical) Divinului cu ceva fotografii si L-as ruga sa ma transforme in barbat pentru o zi, dar ma gandesc ca poate trecerea de la o acoperire HSPDA la una 3G, pe acolo pe la El pe sus, L-ar impiedica sa mi-l citeasca...

Insa ma multumesc daca voi barbatii, va bucurati de luna Octombrie asa cum as face-o eu ! ...Daca as fi barbat !

Niciun comentariu: