duminică, iulie 24

Horia Brenciu&Orchestra, fii de Câmpulung Muscel pentru o zi!


Noi, muscelenii, am facut din "perna ţării", timp de-o săptămâna, refacerea şi întregirea inimii unui român ce pe lângă istorie, îşi închină sufletul în faţa veşniciei.

"Împreună pentru Câmpulung", e medalia de onoare ce-a ţinut-o-n piept în loc de inimă, orice muscelean, alături de festivitatea oficială a evenimentului.

Pentru ca noi veşnică umbră suntem la Câmpulung şi nu ne e ruşine, cum nici umbrei nu-i e de stejarul său!...







FOTO: Alin Ionut Virsescu



Şi pentru că Paradisul meu e acasă şi, pentru că simt, pentru că trăiesc şi nu exist, pentru că dăruiesc, cum îmi spunea nu demult un frate de Muscel, v-am prezentat nu demult, Câmpulung Muscel-oraşul natal şi veşnic.

Ei bine, acum ceva timp îi spuneam trăitorului câmpulungean Norris Mageanu că mi-ar plăcea să-mi văd preferaţii (sau a doua familie cum le spun cu drag) pe scenă de Zilele Municipiului Câmpulung. Şi cum munteanul mi-a promis, uite cum s-a scris în oraşul paradisiac, istorie de... inimi alături de Horia Brenciu şi Orchestra sa.


Am fost purtată pe alte meleaguri, însă am fost acolo în adieri de gând, de Câmpulung.

Oamenii au ramas incendiaţi. Pentru că asta face Horia cu a lui Orchestră.

Aţi îmbibat de spontaneitate şi talent, dorinţa unei revederi. Asta mi-au spus câmpulungenii mei prezenţi la seara nebună. I-aţi fascinat şi aţi fost extraordinari! Şi să va spun un secret? Le-aţi ajuns direct la inimă!!! Aşa de mult aţi încântat auzul, văzul... De la aerul de munte să fie?



"Este primul concert care a reuşit să mă încânte după cel al lui Michael Jackson, din Bucureşti. Minunat! ", spunea o mândră câmpulungeancă.

"Ai făcut un spectacol magnific alături de minunaţii din jurul tău. Jos pălăria maestre ! Mare artist, mare caracter... Un super show în aer liber pe care lumea l-a sorbit cu fiecare clipă. Avem mare nevoie de artişti că tine. " , spunea tot un glas muscelean iubitor de frumos.

"Sunteţi de nota 10, nota 10…!", s-a strigat in cor si s-a auzit în munţi ecoul…

Fii al Muscelului pentru o zi, toţi vorbesc de energia voastră... a tuturor!

Mă plec în faţă voastră c-aţi plecat inima pe "pernă ţării"-Câmpulung Muscel şi, aţi făcut ce v-a spus ea. Suntem mândrii!

Sunt Ioana Andreea Niţică, româncă musceleancă şi spun:


LA MULTI ANI, Campulung Muscel!


Foto: Ioana Verde


Niciun comentariu: