duminică, iulie 10

Lucian Bute, ROMAN CAMPION MONDIAL

U2 - Where The Streets Have No Name

Asculta mai multe audio diverse




A intrat pe ring in lumini si aplauze frentice, ca un super-erou, in acordurile melodiei lui preferate: Where The Streets Have No Name-U2, ca sa arate ca, ROMANIA ARE NUME!

"Mi s-a facut pielea de gaina", exclama romanul-erou Lucian Bute, la auzul IMNULUI NATIONAL AL ROMANIEI si, odata cu el si noi am fost atinsi de aceeasi reactie fireasca. Reactia unui om ce nu-i e rusine cu numele tarii-n buletin.

SUNTEM ROMANI!

L-am privit cu inima si i-am inramat in sufletul meu de roman, curajul. Curajul de a-si ridica fruntea din satul copilariei spre susul susului .

Si-a vrut romanii fericiti pentru prima oara la el ACASA si a ridicat ochii spre cerul si Dumnezeul lui, multumind. A invins si acum!

Nu si-a aparat centura, ci mandria unui popor de a-si vedea tara sus, unde e el.

Nimeni nu-l intreaba cati pumni ia, ci pretul in euro al meciurilor.

Eu spun ca acum, in a 8-a bataie de inima mare pentru tara lui, sa-i adunam lacrimile de roman fericit, mandru de tara lui, daruindu-i vesnicia. Si-a castigat-o.

"Decat sa planga mama mea, mai bine sa planga mama altuia, nu?", exclama Lucian Bute la finele apocalipticului meci, impresionant in maini ce-au inchinat aplauze si victorie.

Dupa 4 reprize, fauritorul K.O., cu bratul stang si sufletul inaltat, l-a doborat pe Jean Paul Mendy.

A doborat odata cu adversarul si controversele despre Romania, zic eu.

CREDINTA, INTELIGENTA, AMBITIE, FORTA, RESPECT, CINSTE, VICTORIE, IUBIRE.



De ce? Si-a sarutat steagul in final. STEGAUL ROMANIEI.

Pentru ca stie ca fiecare final, e un alt inceput.

Si noi, ca romani ai tarii, ca romani ai lui, sa ne plecam capul si sa-i urmam gestul. Fara rusini, frici, ezitari. Numai asa, prin oameni ca el, Romania e Romania.

Multumesc, Lucian Bute, ca-mi esti roman. Roman campion.

Ma plec.

Ioana Andreea Nitica



Niciun comentariu: