marți, septembrie 6

Iubeste-Ma asa cum esti tu

Iubeste-Ma asa cum esti tu

Nu-mi spune nimic. Iti cunosc mizeria, necazurile, luptele si ispitele sufletului tau. Iti cunosc si stiu si lasitatea pacatelor si cu toate acestea iti spun: "Iubeste-ma asa cum esti tu. Da-Mi inima ta! ". Daca o sa astepti ca sa devii un inger ca sa Mi te daruiesti, atunci n-ai sa Ma iubesti niciodata.


Chiar cand esti las, fricos, neincrezator in implinirea dragostei si in savarsirea sfinteniei, chiar cand ai sa recazi in acele pacate pe care nu ai vrea sa le mai faci, Eu nu iti dau voie sa nu Ma iubesti! Iubeste-Ma asa cum esti tu! In orice moment si in orice situatie te-ai afla, in credinciosie sau in tradare, in ravna sau uscaciune, tu iubeste-Ma asa cum esti! Eu vreu sa Ma poti iubi din putina si saraca ta inima. Daca astepti pana cand ai sa fii desavarsit ca sa ma poti iubi, atunci n-ai sa Ma iubesti niciodata.


N-as putea eu oare sa fac din fiecare fir de nisip, un serafim? Un inger care sa straluceasca de curatie si dragoste? Nu sunt eu Domnul Dumnezeu care a creat toate si pot totul? Omule, ti-a dat tu viata pentru lume din dragoste pentru oameni sau ai muri din iubire pentru Mine? Atunci din ce motiv nu Ma lasi sa te iubesc?

Fiul meu, lasa-Ma sa te iubesc, eu iti vreau inima care este locasul Meu, desigur cu timpul am sa te schimb, insa chiar pana atunci iubeste-Ma asa cum esti tu, fiindca eu te iubesc cu toate ca esti asa. Eu vreau ca dragostea ta pt Mine sa se nasca din putina si saraca ta inima, din adancul neputintei si al murdariei tale. Eu te iubesc si cand esti slab si necurat. Nu vreau o dragoste izvorata si hranita din mandria virtutiilor tale, ci dintr-o inima smerita pe care eu o pot curati oricand. N-am nevoie de virtutiile tale, de talentele tale, de intelepciunea ta. Eu vreau doar sa Ma iubesti si sa lucrezi cu dragoste pentru Mine. Nu virtutiile tale le doresc, daca ti le-as da-tu esti asa de slab si mandru, incat ele ar hrani amorul tau propriu si nu M-ai mai cinsti pe Mine. Deci ele sa nu fie un motiv pentru care nu Ma cauti si stai departe de Mine.


Apropie-te cu dragoste. Unui fier ruginit, flacarile nu numai ca i-ar curata rugina, dar l-ar face incandescent. Iubeste-Ma si pacatele se vor arde si tu vei fi fericit. Iubeste-Ma nu numai ca sa fii curat, caci asta ar fi din nou o mandrie pentru tine. Ci pentru ca Eu vreau sa Ma odihnesc in inima ta. Deci nu te mai ingriji de asta. As putea sa fac prin tine lucruri mari pentru mintea omeneasca, dar nu. Tu ai sa fii sluga rea si nefolositoare si neputincioasa. Am sa-ti iau si putinul pe care tu crezi ca-l ai. Eu te-am facut din iubire si pentru ca sa-ti dau iubirea, fara ca tu sa imi poti da ceva. Nu incerca sa imi platesti iubirea prin nimic. Asta ma doare atat de mult la tine. Iubeste-Ma in dragostea Duhului meu si fara motive. Nu mai sta departe de Mine. Iti lipseste nu sfintenia pe care Eu nu ti-o pot da, ci inima ta trebuie sa Ma iubeasca oricand pana la capat. Astazi eu stau la usa inimii tale ca un cersetor, Eu, singurul, adevaratul Imparat si Domn, eu bat si astept. Grabeste-te sa-Mi deschizi prin smerenie. Nu-mi aduce motiv intinaciunea si saracia ta. Daca ti-ai cunoaste-o pana in adanc si deplin, ai muri de durere. Dar ceeea ce m-ar durea pe Mine ar fi ca tu si acum sa te indoiesti de mine, de iubirea ce o am pentru tine. Crede ca eu pot totul si tu nu poti nimic fara Mine. Doar pacatul esti in stare sa-l faci fara ajutorul Meu. Sa nu te increzi in tine fara Mine, ca astfel sunt nevoit sa te las in cadere in masura in care tu te apreciezi. Nu te framanta ca nu ai virtuti. Am sa-ti dau eu sfintenia Mea. Deschide-ti inima prin pocainta si Ma primeste in potirul sufletului tau prin trupul si sangele Meu pe care-n dar ti-l dau in Sfanta Leturghie. Atunci o sa te fac sa-ntelegi totul si sa Ma iubesti mai mult decat iti inchipui. Lasa sa curga sangele Meu in sangele tau, si sa bata inima Mea in inima ta, eu ti-am dat-o pe Sfanta si Preacurata Mea Maicuta, lasa sa treaca totul prin inima ei curata incat sa poata mijloci pentru tine. Orice s-ar intampla, nu astepta nicidecum ca sa devii sfant ca pe urma sa Ma iubesti. In acest fel, tu nu M-ai iubi niciodata.


Si acum du-te. Eu sunt cu tine.


Rugaciune de la Rafail Noica

Un comentariu:

Ardeleanu Mihai spunea...

ce bine ca o gasesc si digital, eu o aveam pe o foaie scrisa