marți, septembrie 27

Moara de hartie poarta BINELE pe Tricou

Cum nu e persoana care sa nu aiba cel putin o mica sau mare colectie de tricouri, vin cu o veste. Prietenii mei dragi de la Moara de hartie (singura moara de hartie existenta in Romania- v-am mai povestit de ea si voi reveni de fiecare data cu vesti), ei bine, se intrec in idei.

De data asta s-au intrecut insa pe ei insisi si pasionati de oameni, cuvinte si adaug eu tara in care traiesc, s-au gandit ca prin cuvinte speciale sa creeze Tricoul de bine.

Zis si facut, s-au pus pe treaba, si-au alinit ideile si a iesit minunea, impreuna cu Romania Pozitiva.

In sfarsit un tricou unic, simplu dar cu o incarcatura de calibru, cu mesaje spun eu perfecte.

In momentul de fata sunt sapte astfel de mesaje si anume: Armonie, Bucurie, Seninătate, Curaj, Creativitate, Încredere, Empatie.

Nu am reusit sa ajung la atelierul propriu-zis, insa abia astept sa imi imbrac Tricoul de bine.





Ce-ar mai fi de spus? (10 % din valoarea unui tricou va fi direcționat către o cauză socială).

http://www.romaniapozitiva.ro e site-ul unde vor aparea mai multe informatii despre cum se pot achizitiona tricourile.


Haideti sa purtam si noi bine, cu mesaje ce in acelasi timp promoveaza si Limba Romana. Cel putin pentru mine e un semnal de alarma in acelasi timp, fiindca incepem sa ne uitam limba sub semnul caruia ne-am nascut.


Am inteles ca pretul unui tricou este de aproximativ 39 ron.


Voi ce Tricou de bine v-ati alege?


Niciun comentariu: