joi, septembrie 1

Prima zi de scoala striga: -ERGOBAG!


Pe 1 septembrie la mine-ncepea scoala. La voi?

Azi e timpul sa (si) povestim.

Haideti sa va iau cu mine, in mica mea aventura intr-un taram de lume total necunoscut.

Totul e colorat, miroase a bucurie si rasuna din toti rarunchii a copilarie.

Da! Nimic mai frumos, nu?

Am incercat sa dau inapoi anii in urma si sa-mi amintesc scoala:

- cerneala pe degete

- colectia mea de creioane colorate, acuarele, rigle si coperti care mai de care

- uniforma calcata impecabil

- pantofii rosii

- ghiozdanul imposibil de carat

- echpamentul de sport pierdut




Zambind larg la amintirea celor mai frumosi ani de inceput ale unei vieti de om, m-a luat de mana Sorina si, nu stiu cu ce bagheta m-a transformat intr-o pustoaica fantastica de numai 7 ani. Mi-a murdarit degetele cu cele mai luminoase culori, mi-a pus si uniforma si mi-a pus in spate un ghiozdan pe care, recunosc, l-am vazut si simtit abia cand ma indreptam spre scoala in prima zi de scolarita.

Iubim mediul, asa ca niste minti ilustre din Germania, s-au gandit ca din sticle pet reciclabile, sa-i scrie cu litere impermeabile oricarui copil in cartea vietii: "O minte sanatoasa se tine cu un spate sanatos!"

Asa a luat nastere ERGOBAG.

Sorina insa, s-a gandit sa-l aduca in Romania, nu de dragul celor 3 copii ai ei, absolut scosi din cartile cu povesti, ci pentru ca ei sa aiba o copilarie fericita si sanatoasa.

Ghiozdanul ideal, e sustinut de un schelet de aluminiu ce il face stabil si detine o centura pentru sold pentru o mai buna distributie a echilibrului.

Stai sa vezi cum e cand il deschizi!

E colorat cu migala incat sa gasesti rapid tot ce ai nevoie, e compartimentat astfel incat materialele cele mai grele sa fie cat mai aproape de corp, are 3 buzunare exterioare (pentru pachetelele cu mancare si sticlutele ISYbe cu apa/ceai ).

Unde e magia daca nu in vraja magica din cuvantul Inchide-te/Deschide-te?

Vorbesc de un magnet glisabil cu care m-as juca tot timpul-recunosc.

Aventura abia incepe. Stati sa vedeti minunea de penar pliiin de creioane ascutite direct din varful celor mai inalti copaci, tocmai ca visele sa fie desenate perfect.

Pe langa minunatiile astea, mai ai si un portofel cu snur in care sa-ti tii fotografiile preferate si banutii, cand pleci in cele mai frumoase excursii.

Nici de echipamentul de sport nu a uitat nimeni. Ghiozdanelul atasabil e bonusul unei vieti si ale unei minti sanatoase si totodata un sustinator al fiecarui copil caruia ii place sa creasca frumos si sanatos.

Si pentru ca nu e copil sa fie cel putin minunat, s-au gandit sa ataseze fiecarui model de ghiozdan 6 insigne delicioase-in culoare si continut.

Peste toate astea, la primii stropi de ploaie, ghiozdanul are si o husa impermeabila ideala.





Inovatia Sorinei o gasiti la un singur clik pe Kids Boutique.ro si, aici gasiti "covorul rosu" al fiecarui copil intr-o prima zi de scoala.

Iar Ergobag e ghiozdanul premiant. E premiant fiindca e facut din grija parintilor pentru copii, caracterul lor exuberant si nu il ultimul rand pentru raportul calitate-pret.

A, sa nu uit.

Mi-am ales amintire din calatoria de vis, o rigla cu o buburuza lenesa ca sa-mi aminteasca de zilele solare si verzi de primavara, cu care sa masor zilele lungi de toamna. Si fiindca vraja nu mai tine mult, mi-am ales si o coperta inovativa elastica, albastra ca cerul, ca sa-mi bucure si agenda de zi cu zi, pe care-o deschid si o inchid destul de des si eficient.

Deh, vraja dureaza doar o ora. Am revenit in viata reala!

Zi de birou, imbracata smart-casual, foi, acte, proiecte de bifat/semnat.

Adio uniforma, ghiozdan, culori!


Mamici, tatici, bunici, va prezint conceptual ERGOBAG.

Il gasiti pe Facebook chiar aici: ERGOBAG ROMANIA.

Iar boutique-ul copiilor fericiti e cu usile largi deschise pentru toata lumea, la un singur clik, mai jos:

~ KIDS BOUTIQUE ~




Niciun comentariu: