luni, august 15

Ruga pentru noi


Aici e locul de pus DORINTE. Pentru mine si pentru voi.
Am fost cu 1018 m mai aproape de implinirea lor.



Nu-mi spune nimic... Iti cunosc mizeria, necazurile, luptele si ispitele sufletului tau, asa cum esti tu. Da-mi inima ta! Daca o sa astepti sa-mi devii un inger ca sa mi te daruiesti intru iubire, atunci n-o sa ma iubesti niciodata. Chiar daca esti las, fricos, neincrezator in implinirea dragostei si in savarsirea dragostei si a sfinteniei, chiar daca ai sa recazi in acele pacate pe care nu ai vrea sa le mai faci, Eu nu iti dau voie sa nu ma iubesti! Iubeste-ma asa cum esti tu! In orice moment si in orice situatie te-ai afla, in credinciosie sau in tradare, in ravna sau in uscaciune, tu iubeste-Ma asa cum esti! Eu vreu sa Ma poti iubi din putina si saraca ta inima. Daca voi astepta pana vei fi desavarsit, atunci n-ai sa Ma iubesti niciodata. N-as putea eu oare sa fac din fiecare fir de nisip un serafim? Un inger care sa straluceasca de curatie si dragoste? Nu sunt eu Domnul Dumnezeul care a creat toate si pot totul? Omule, ti-a dat tu viata pentru lume din dragoste pentru oameni; sau ai murit din iubire pentru Mine? Atunci din ce motiv nu Ma lasi sa te iubesc?


(Rugaciune de la Rafail Noica)

Niciun comentariu: