joi, februarie 18

Despre mine

Multumesc…

TATALUI meu ,al carui nume il voi purta mereu cu demnitate,pentru ca este numele lui si il port ! ( de la el am invatat ca OMUL atunci cand are valoare de ”BRAND ” e mai puternic decat orice ”BRAND ” pe care el insusi l-a creat ) ...

... si nu in ultimul rand mamei mele pentru dramul de amprenta personala si bucurie efervescenta -personalitatea mea s-a capatat,caracterul s-a educat ...

Celor ce le curge prin vene competitia,pentru ca efectiv ma obliga sa fiu mai buna ...

Celor marsavi care s-au indeletnicit a tese legende,pentru ca m-au calit si mi-au altoit stilul ...

Celor care arunca cu ”material ” grunjos catre mine ,pentru ca m-au invatat slalomul de invingator ...

Celor ce traverseaza destinul cu mine,pentru ca mi-l fac din banal savuros ...

Celor ce m-au inspirat ...

Celor ce m-au ajutat ...

Celui care ma iubeste neconditionat,pentru ca stiu ca exista...

LUI .

Aluatul din care sunt eu plamadita e construit din iubire de oameni,pentru ca nu pretuiesc decorul si urasc lipsa de substanta..Ma joc cu rosul in fiecare dimineata si ii simt aroma de menta.

Sunt un om al constrastelor : de ce sa nu transform totul intr-un drajeu cu continut si haz la gust ? ..insa ma bucur de lucrurile mici.Caci asta este curajul meu de a sta dreapta in fata mea !

.Traiesc asteptarea unui maine mai frumos si ma ingrijesc in fiecare secunda cum sa-l fac memorabil pe azi,cand e atat de tipic feminin sa iti pansezi vanitatea cu sclipici...

Si cum spune un autohton : eu sunt in cele din urma cautarea mea de sine .Exist pentru ca ma caut pe mine insami.Nu ma caut ca sa ma gasesc. Faptul ca ma caut pe mine insami este semnul ca deja m-am gasit !

Si pentru ca a asculta e mai pretios decat a vorbi ,fie un lux desuet,toti cei care parcurg aceste randuri fac parte din lumea mea .Daca nu,sunt pe cale sa o construiasca pe cea mai buna,pe cea in care vreau si eu sa pasesc !

Niciun comentariu: