duminică, februarie 28

ALEGE CA MARTISOR BIJUTERIA CONTEMPORANA-MIHAELA ZVINCA

Vreau sa va faceti singure un mic deliciu primavaratec si sa indrazniti mai mult.Vreau sa va simtiti atinse de explozia de culoare propusa in editoriale de moda si beauty.Vreau sa pulsati feminismul la extrem si fara teama sa fiti iesite din comun.Vreau ca soarele sa se descarce peste chipurile voastre si sa simt zambete calde dinspre voi.Vreau sa fiti fericite .Dintr-un studiu am aflat ca femeile sunt cele mai fericite atunci cand isi achizitioneaza cate un cadou.Si eu cred acelasi lucru.Voi ?

Va propun modele din colectiile Mihaelei Zvinca,un designer ce s-a impus rapid prin imaginatia sa debordanta,dusa la extremul bunului gust. Colectiile ei ca CINEMA,RETRO,FORME,TEXT vin ca un bumerang catre femeile cucerite de frumos !

Eu personal mi-am achizitionat cerceii Gura-Ochi si sunt foarte mandra de ei !

Voi puteti inspecta mai in detaliu toate modelele pe www.zvinca.ro !!

1Martie parfumat !











Niciun comentariu: