joi, mai 26

Acum sunt gata. Intreaba-ma orice.



M-ai cunoscut in forma mea finala,

N-am avut timp sa mesteresti la mine

M-ai cunoscut cu mana goala,

N-am vrut sa curat lutul dupa tine.

Te-am cunoscut in forma mea finala,

N-am avut timp sa ma-ntaresc privind la tine

Te-am cunoscut si-am impietrit tot goala,

N-am vrut sa te tot murdaresc de mine.

M-ai cunoscut in moliciune si tarie,

N-am avut timp sa ma pictezi in voie

M-ai cunoscut asa, nu-n zlatarie,

N-am vrut sa te afund in anevoie.

Te-am cunoscut in praf si ars de lut,

N-am avut timp sa mi te vand de-a gata

Te-am cunoscut sa-ti fiu doar absolut,

N-am vrut sa-mi tot aman durata.

M-ai cunoscut, te-am cunoscut.

Eu trebuia sa nu ma sparg

La primul rasarit de soare.

Nu m-ai avut, nu te-am avut.

Tu trebuia sa ai alt cer mai larg

Si-o alta intinsoare.


Foto: desene Ana Ularu, din noua carte INTREABA-MA ORICE a Mihaelei Schwartzenberg Radulescu


Niciun comentariu: