miercuri, mai 18

Inna-primul concert in Romania




Vrand nevrand, m-am ales cu o invitatie la… concertul Innei de ieri. Initial am fost amuzata, apoi am zis: de ce nu?

Ei bine, Arenele Romane mi-au imprimat in retina, un apus cum demult nu am mai vazut, un cer pictat parca si in final o luna imensa...

Am retrait adolescenta si am cantat cu Akcent si m-am simtit ca la 16 ani. Baietii neschimbati si so cool! Alex Velea, no comment! Plin de energie, natural, a ridicat 5000 de oameni in picioare, "...sus pe bar, sus pe bar... " si a avut bani de dat, in public, cu umorul lui caracteristic, alaturi de Smiley.

Nu am vazut in viata mea atata bere vanduta, poc corn si inghetata.

Nebunie si... hot dog!!!

Ne-au aprins senzorii cei de la Sensor si au animat show-ul odata cu probabil mult vorbita de acum incolo, coborare din elicopter a Innei. Lumea destul de amortita in comparatie cu Akcent si Alex Velea, cel putin mie asa mi s-a parut. Am auzit si de bine si de rau, insa.

Personal nu sunt fan Inna, insa ca si imagine mi-au placut in mod detasat dansatorii ei. Mi-am amintit de trupa mea de dans in liceu... concurs, repetitii, organizare show-uri... Cele mai frumoase amintiri!

Forta, energie, perfectiune, ritm, pasiune. Wow, wow, wow!

A optat pentru cateva coveruri si a dat start-ul la party cantand "I Gotta Feeling" The Black Eyed Peas, invitand fanii pe scena.

Cu toate astea, lume multa multa, cu pofta de viata si cu mainile in aer!

This is it... Inna a avut primul concert si in Romania!






sursa: youtube
Foto: Ioana Andreea Nitica Blog

Niciun comentariu: