luni, martie 1

IL MAKIAGE MAKE-UP FOR LIFE acum si in Bucuresti !!!




Am avut un 1 Martie de neuitat.Gratie unei prietene dragi care mi-a daruit ca si martisor o invitatie la Il-Makiage .... !

Ce este Il-Makiage ? Ei bine,este o companie internationala de make-up profesional,fiind cea mai de calitate si exclusivista din lume.Mama MAC-ului pentru cunoscatori.Brand-ul a fost infiintat in 1972 de una dintre cele mai bune make-up artist,creand si gasind o linie unica de produse de make-up care a cucerit piata din Statele Unite.Fiecare colectie Il-Makiage este mai surprinzatoare stabilind noi standarde,care dirijeaza piata catre o noua era moderna a make-up-ului.

Il-Makiage se mandreste cu cel mai profesional colegiu de make-up din lume.

Il-Makiage este raspandita in intreaga lume si ce e cel mai important ,mai nou si in Bucuresti :Str.Halelor nr 7,etaj 3-4,sector3,Piata Unirii,BUCURESTI.

Multumita calitatii produselor,serviciul exclusiv oferit de Il-Makiage si abilitatea de a indeplini dorintele clientului ,celebritati din toata lumea sunt fidele brand-ului : Madonna,Kim Basinger,Demi Moore,Naomi Campbell,Mariah Carey,Carla Bruni si multi multi altii...

Nu am putut sa ma abtin si datorita ofertei generoase de reduceri mi-am achizitionat un kit Seasonal 10 Shadow Cool cu nuante fermecatoare.Ca sa va faceti o parere le enumerez ca sa va cucereasca si pe voi :Butterfly blue,Absolute Purple,Luna,Midnight Rendezvous,Herbal green,Acid green(preferatul meu-un verde fabulos),Tie dye indigo,Mocha,Casablanca blue,Black onyx.

Da da ,mi-am cumparat curcubeul din primavara mea !

Primavara asta, soarele zambeste pentru fiecare dintre voi !

Niciun comentariu: