vineri, noiembrie 12

Just Eat Pray (and)Love


Dupa ce am citit Elizabeth Gilbert, Mănâncă, roagă-te, iubeşte, m-am redescoperit. Intr-un mod tare tare tare frumos, unic si de durata. Dupa ce am vazut si filmul, mi-am conservat reinventarile tare tare tare usor. Vi-l recomand cu caldura si va recomand sa aveti mai mult timp pentru voi. Pentru voi insiva si... pentru sufletul vostru.

Ca protagonista pe Julia Roberts si ca producator pe Brad Pitt, besteseller-ul nu avea cum sa nu ajunga in top.

O femeie ambitioasa ce pleaca in lume. In Italia, gusta la dolce vita si deliciile ei culinare, punand pe ea "cele mai fericite 12 kilograme din toata viata". In India, afla intr-un ashram, prin asceza (trezire la 4 dimineata, meditatie si frecat de podele), ce este cautarea spirituala. In Indonezia, incearca sa-si reconcilieze trupul cu sufletul, sa descopere echilibrul care se cheama fericire - si isi gaseste marea dragoste.

Nu-i asa ca uneori, fericirea se afla la capatul lumii?!



Niciun comentariu: