duminică, noiembrie 28

Parov Stelar


Va voi vorbi despre sunetele ce nu imi lipsesc din rutina mea (frumoasa) zilnica. Sunt create de Parov. Parov Stelar. Mi se pare un new Bond actual. Asa ca va rog sa imi permiteti metafora intentionata. Numele lui real este Marcus Füreder (nascut la 27 noiembrie 1974) in Linz, Austria. Lucreaza cu trupa sa – Parov Stelar Band, dar si ca DJ la nivel mondial, fiind capul de la Etage Noir Recordings. Detine o abrodare (mai mult decat) fabuloasa in muzica, pentru ca reuseste sa combine bunul simt al esteticii dovedite de sunet, ajungand astfel la reactia masiva a publicului si a colegilor din intreaga lume, obtinand titlul de fondator al Electroswing-ului. Albumele Seven and Storm, Shine, iar mai tarziu albumul Coco nu au cum efectiv sa nu iti miste putin (mai mult) sufletul din loc. Piesele lui au fost utilizate pe mai mult de 700 de compilatii si au fost coloana sonora pentru numeroase reclame TV, Tv-Show-uri, seriale TV si filme, asta ca sa va faceti ansamblul calitatii muzicii sale.

Eu il ador pur si simplu. In tot imensul sau talent. E unic si apocaliptic.

Doar ascultati cateva piese ce-si au la mine-n suflet locul... si selectati-va gusturile.









Niciun comentariu: