sâmbătă, noiembrie 13

OCEAN’S ELEVEN, Horia Brenciu si Orchestra…


11.11.2010. ora 11. 11 talentati si...





o seara incendiaraaaaaaaaaaa.

„Un eveniment reuşit e o sumă de lucruri simple. Complicat e să le faci să funcţioneze bine împreună. Cu asta mă ocup eu.”, spunea Horia... Ei bine, fir-ar. Si de data asta a facut din spectacol, extra show. Recunosc, nu ma dau in vant dupa artistii nostri... Insa Horia, are "ceva-ul" ala al lui care nu-l pune in aceeasi categorie cu restul...

A little less conversation, a little more action please
All this aggravati
on ain't satisfactioning me
A little more bite and a little less bark
A little less fight and a little more spark
Close your mouth and open up your heart and baby satisfy me
Satisfy me baby
Come on baby I'm tired of talking
Grab your coat and let's start walking
Come on, come on
Come on, come on
Come on, come on
Don't procrastinate, don't articulate
Girl it's getting late, you don't sit and wait around

…………………………………….

"Evadatul" Horia, cu catusele puse, cu zambetul lui (excesiv de) sarmant, cu miscari lascive, ne acaparase deja. Ne-a dat o porţie de... magie.

Magia e ceva ce nu poate fi explicat. Dar, atunci când e acolo, o simţi. Cu tot corpul, căci e o experienţă cât se poate de senzorială. Ea combină sunetele potrivite, lumina potrivită, temperatura potrivită, mirosul potrivit – chiar şi gustul potrivit... Magia e acel ceva care face ca totul să fie perfect!

Multumesc.... HB Orchestra :

Horia - explozia ce nu ma raneste decat atat cat e necesar, plin de viata si de frumos...

Andreea Miclici – minunata, cu un suflet atat de maaaaaaare si cu un zambet asa curat, ce a scris versurile pieselor "Septembrie,luni..." si "Lucruri simple", care aseara m-a coplesit si m-a cam lasat fara cuvinte, pentru ca la randul sau mi-a spus cuvinte poate prea mari...

Nicolae Eduard – pian... dar si o voce tare tare frumoasa…

Iulian Corlateanu...

Vaduva Marius...

Harvis Cuni Padron – energie vie scrie pe el...

Horatiu Bosca...

Sergiu Berindei...

Cristian Cretu...din cauza lui versurile pieselor scrise de Andreea suna atat de bine!...

....

Multumesc ca am ras cu lacrimi (cand barbatii si-au bagat nasul in clutch-ul meu, iar Horia mi-a "raspuns" la telefon si "s-a scuzat", sustinand in fata "iubitului" ca nu este decat un prieten care tocmai a iesit de la dus), ca dupa seara cu voi am ramas fara voce, ca am dansat cel mai frumos blues, ca or sa ma doara picioarele si palmele mult timp de acum inainte, ca din cauza voastra am (re)intalnit prieteni dragi, ca inca VIBREZ!

Sunteti minunati! Iar TRIBUTE e ideal...

















Niciun comentariu: