miercuri, noiembrie 10

ZARA NOVEMBER Women 2010


Zara November se zbate tot intre rural si urban, indeplinind cererea oricarui locuitor din Seattle ce isi comanda cafeaua preferata, intr-o cafenea de la marginea orasului. Cu jachete din piele inspirate din anii ′70, pullovere scurtute si jucause, in nuante supuse florilor de tei si a caffe latte-ului preferat, se afirma colectia lunii noiembrie. Fetele de la oras care vor sa fie partase sufletului lor usor poetic (si romantic) ce isi petrec diminetile in aer proaspat de munte si serile la lumina lunii neobosite, au acum cu ce sa-si alimentee dorintele. Pelerine hibrid de un untos savuros, tricot in fuste trecute de mult sub glezna, carouri si palete de maro, portocaliu si toate bejurile posibile, toate aruncate parca la intamplare. Dar o intamplare gandita! Jeansii slim din denim strech raman IN, stilul barbatesc de asemenea ramane pe podium. Incaltamintea masculina oricum m-a fermecat de-al lungul timpului, insa acum parca mai mult ca niciodata. Pentru ca au revenit in forta! Imi mai place catifeaua raiata, in mix de nuante. Voua?

M-au mai preocupat luna aceasta si tinutele office pentru ca din rau necesar mi-au devenit cele mai bune prietene. Si ca un secret, intre mine femeia si tu barbatul care poate intamplator citesti, mai bine prietene din bumbac natural, decat din uman sintetic. Ma scuzi pentru onesta metafora. Revenind, va aduc la cunostiinta: camasa ramane un vesnic si neinfricat accesoriu al femeilor ce se respecta iar pantalonii cu buzunare barbatesti si aer boem, atinsi de curele fine din piele, parca indulcesc tiparele. Atentie! Cand spun pantaloni imi permit sa spun si pantaloni scurti. Da! Pantaloni scurti office! O sa fiti atat de placut surprinse cum seful adulmeca elegant prada...

PS1. Arunca-ti o vesta din blana pe umeri inainte sa iesi pe usa...


ZARA va propune…




PS2. Pe astea doua tinute le-as alege de departe... Jeanjii iubitului atat de SEXY, tricoul preferat cu imprimeu fresh, bolero-ul gri sobolan tricotat, incaltari masculine cu siret si mi-as arunca pe umeri paltonul atat de soft. Sau... pantalonii cu buzunare (tot barbatesti), camasa alba si un pulover in carouri mari rebele, talia marcata cu o curea subtire din piele camel si nu-mi uit geanta hard pamantiu. Aaaa, sa nu uit. Nu-mi uit nici incredere in mine. E notata mereu in CV, in dreptul hobby-urilor. Da! Perfectionare in stima de sine.



Voua va propun…









Si? V-am convins? Daca nu, ascultati o chitara acustica... O sa aveti pofta de shopping instantaneu. Sa imi spuneti ce v-ati achizitionat, impatimitelor. Da?

Niciun comentariu: