miercuri, decembrie 1

Magic FM este Radioul lui Moş Crăciun



Anotimpul meu preferat este IARNA. Pentru ca imi activeaza negresit MTS-ul (Minte, Trup, Suflet pentru necunoscatori) si pentru ca n-as da pentru nimic in lume pentru o cana de vin fert cu scortisoara si coji de portocala, alaturi de omul drag mie, langa un foc ce arde. Nu fac ingeri in zapada, insa imi plac sporturile de iarna, desi nu le practic cu mare usurinta. As face oameni de zapada cu zecile, numai pentru zambetul curat ce il "aplic" pe chipul fiecaruia dupa "constructie". Ma regasesc in ei si imi dau viata.

Decembrie e luna mea. Ma bucur de prima zapada ca de primul cadou de la Mosu'... ( era o gentuta din piele rosie-de aici probabil slabiciunea mea fata de culoarea in sine-stil postas si un set de masinuuuute din ala "de pe vremuri", de toate culorile si firmate in fel si chip-de aici si a doua slabiciune si anume masinile). Desi aveam 2 ani, am recunoscut ghetele strabunicului si in gandul meu se zbateau ganduri. Cum sa aiba si Mosul si bunicul acelasi tip de incaltari? Nu mai retin bine, insa cert e ca am fost convinsa ca era o simpla coincidenta. Acum le multumesc!

Nu mi-au lipsit din casa colindele si bradul verde/alb impodobit timp de 22 ani. Nici cadourile de sub el, nici bucuria deschiderii lor in noaptea MAGICA. Multumesc Dumnezeului cel Milostiv si ma rog ca si copiii mei (cei 3 de or sa fie) sa se bucure de fiecare particica din copilarie la fel de mult cum am facut-o eu.


E 1 decembrie si Magic FM este de azi Radioul lui Moş Crăciun! Si va ofera Magie in fiecare clipa... Pentru ca asculti cele mai frumoase cantece de sezon, tot sezonul!!!


Ce-ar fi sarbatorile fara cadouri?

Nici nu trebuie sa-ti imaginezi! Mos Craciun are la Magic FM in fiecare zi pregatite o multime de cadouri. Vrei sa iti iei cadoul din tolba Mosului? Asculta Magic FM, retine cuvantul magic al zilei si spune-l la concurs. Numarul de telefon este 021. 316.36.36. Suna doar cand auzi care este cadoul pe care il scoatem din tolba Mosului!

Nu uita ca Magic FM este Radioul lui Mos Craciun.




Simte acum magia!




Va doresc ca primii fulgi de zapada sa va curete gandurile si sa le transforme in noi vise. Visele sa prinda aripi usoare si sa fie purtate catre cer. De ingeri, Mos Craciun si... Dumnezeu !

Niciun comentariu: