joi, septembrie 9

Codului lui Oreste,de Oreste Teodorescu

Dupa ce am terminat de citit CODUL LUI ORESTE,de Oreste Teodorescu ,mi-am dat seama cat de frugala ne este viata de zi cu zi .Si paradoxal cat de divina …Dupa incandescenta abordare a autorului despre miracolul vietii in deplinatatea lui,innobiland discret lectura cu superbe citate,fragmente,dogme despre spiritualitatea pura,nu poti iesi din universului lui NEPATRUNS.Si in acelasi timp vrei sa ramai acolo pentru TOTDEAUNA.



Cat de (ne)cunoscuta vrem sa ni se para lumea de dincolo si cat de (ne)cunoscuta ne e deopotriva lumea actuala,nu ? Eu una am inteles ca cerul e unul si totodata si vorba:

"De vei trai in pacat,vei trai-n cancer,de vei trai impacat vei trai ca-n cer ! "...

Uneori ne trebuie condimentat eul cu jocuri de cuvinte mult prea vii ca sa iesim din negura inevitabila : "Cand oamenii gandesc,e minunat.Cand spun ceea ce gandesc,devin puternici ,iar cand fac ceea ce spun,au ajuns intelepti.Astfel,daca ne concentram,facandu-ne din gand ,vorba si fapta o coloana a infinitului care urca spre Dumnezeu ,vom reusi sa aducem lumina,chiar si in cel mai intunecat colt al universului."

Cand intelegem ca suntem piese vii intr-un organism infinit in care sistemele solare sunt aidoma celor endocrine,musculare,nervoase,osoase etc.,in care planetele sunt celule, iar sorii organe,acolo unde totul se ordoneaza spiritual,energetic si material ,adica gand-cuvant-actiune,intram in dimensiunea miraculosului,adica a unei realitati extinse,unde totul devine posibil,cu o singura conditie : sa respecte principiile si legiile universal valabile :

  1. Raportul cauza-efect( "dupa fapta si rasplata" )
  2. Atractia( "cine se aseamana se aduna" )
  3. Echilibrul( "remediul nenorocirii este echilibrul sufletesc" )
  4. Transformarea("nimic nu se pierde prin moarte,totul se transforma si evolueaza" )
  5. Eliberarea ( "cautati Adevarul si el va va face liberi" )

Iata predicatele miracolului ! Va invit sa le exeperimentati . Si ca sa simtiti cu adevarat puterea logusului,rugati-va asa : "Sunt calm ,linistit si fericit.Sunt recunoscator pentru ceea ce am .Sunt parte din intreg.Lucrez cu persuasiune asupra perfectionarii mele,fiind bland si generos cu semenii mei .M-am lepadat de cel Rau unindu-ma cu Binele,Frumosul si Pacea ! Am incetat sa mai exist.Incep sa fiu !"

Si nu uitati : LUMEA ESTE OGLINDA IN CARE TE PRIVESTI !

Niciun comentariu: