marți, martie 29

Cei trei muschetari si... FEMEIA 2011



Am convocat trei muschetari ai zilelor noastre, destepti, tehnologizati, reprezentativi pentru viitor si nu numai, euforici cand vine vorba de curiozitati si deschisi cand vine vorba de… FEMEI.

ATHOS, vede in femeia macheta, un exemplu de disciplina, stil, selectivitate, cu grad de standardizare ridicat cand vine vorba de alegerea barbatului de langa ea, lipsita de ipocrizie, dar ce arata respect pentru el, barbatul. Sa nu fie critica cand vine vorba de pat, excursii sau alegerea vinului intr-o seara de martie, Sa nu fie ostentativa, exagerata in decolteu si machiaj. Sa aiba rabdare fata de el, barbatul, atunci cand... isi cumpara haine, el. Sa aiba relatii bune cu familia si sa iubeasca neaparat... animalele.

(Mmm, nu-i asa ca la asta nu v-ati gandit, never ever? De pus pe ganduri, deci!)

PORTHOS, ramane cel ce admira supremul: ochii, parul si… buzele. Femeia sa isi reprezinte personalitatea prin stilul vestimentar, atata timp cat nu-i gata de-o inmormantare, nici gata de iesit pe autostrada, prin modul cum se-mbraca. Vad in asta naturalete, autenticitate si originalitate.

(Mmm, bine punctat, nu?)

ARAMIS, e profund. Are filosofii complexe si nu-i paradox. E convins ca toate femeile au ceva sexy, individualizat dupa caz. Femeia trebuie sa aiba acel ceva cu care te mandresti daca e a ta si cu care sa te atraga daca nu e a ta. Acel ceva e ori personalitatea, ori mimica. Firea de artist in adevaratul sens al cuvantului, e probabil definitoriu in oglinda din femeia... lui. Stilul, vorbele, comportamentul, evident, trebuie sa fie la locul lor. Oricum pana la astea, trebuie trecut testul cu... ACEL CEVA.

(Mmm, arta=femeie?)

Muschetarii mei sunt ...de-ai mei. Unu-i cuminte si inteligent, altu-i cu gandul la motoare si plin de pasiuni si altu-i misterios si echilibrat. I-am tras de rever pe fiecare-n parte si i-am pus sa-mi vorbeasca despre ce vad ei interesant, sexy si vino-ncoa la o femeie. Iar pe langa individualitati, ce credeti ca au in comun? Picioarele si posteriorul femeilor. Puncte forte la o femeie si grija acuta pentru ei.

Multumesc eroilor mei de poveste, daruindu-le femei in gand si nemurire in dorinte!

Niciun comentariu: