joi, martie 31

Cele trei Graţii si... BARBATUL 2011


Am convocat pe langa muschetari si trei muze, zise de romani, graţii, femei diferite, inteligente, cu un spirit fresh si ascutit cand vine vorba de... BARBATI.

AGLAIA, e artistul suprem, cu vocea si atinge si ii indreapta coloana vertebrala barbatului de langa ea. E impecabila profesional si paradoxal. musteste a modestie. Barbatul trebuie sa fie curajos, sa manuiasca armele femeii. Sa fie puternic, dar si sensibil prin curajul sau.

(Mmm, fiti curajosi, deci!)

EUPHROSYNE, e femeia sotie-mama si femeia-femeie. E fascinata de siguranta barbatului, care te face sa te simti femeie langa el. Obligatoriu sa aiba un caracter puternic, de luptator... care niciodata nu inceteaza sa lupte pentru inima ei. E atat de sexy ca barbatul sa fie asa...

(Mmm, deci nu numai fizicul poate fi sexy?!)

THALIA, e suflet sensibil, trup cu privire blanda si zambet molipsitor. Barbatul ei trebuie sa stie sa-si modeleze vocea si cand spune TE IUBESC si cand spune AI GRESIT. E musai sa aiba-n inaltimea lui si un carcater si un comportament pe masura si zambetul sa nu-i lipseasca de pe chip. Daca atunci cand trece lasa si primavara dupa el, in parfum, el e.

(Mmm, lectii de dictie, deci!)

Graţiile mele sunt femei una si una. Diferite, autentice,colosale. Au zambet apocaliptic si arata senzational. Le-am luat la o sueta si mi-au marturisit cele de mai sus. Uite ca nimeni nu a spus ca barbatul trebuie sa fie dotat sau direct proportional cu revistele cu manechini pe coperta.

Multumesc muzelor mele, daruindu-le noi perceptii de a se lasa iubite.

Niciun comentariu: