duminică, octombrie 9

(Eu am) Ostrovul meu


Filmul are o poveste simpla. Cum ar fi sa am ostrovul meu. Doamne ce frumos ar fi...

Asa spuneaa Dani Otil.

Eu spun ca nu e vorba de Romania, de mediu, de suflet. E mai mult de atat. Ecologia mediului si a sufletului. Despre asta e vorba.
Echipa WWF sub gand de regizor si om drag mie, Mihaela Radulescu, acum 2 ani, au tras semnalul de alarma in locul nostru. Si ce e iesit?
Poarta numele de Ostrovul meu si, vreau ca el sa fie al vostru.
Nu va vorbesc de Mihaela ca om si Dani ca om, va vorbesc azi despre doi oameni profesionisti. Si proiectul impresionant, de care putini poate stiu...
Ea e putere feminina la superlativ, iar el genul de barbat care nu vorbeste despre femeile cu care a avut orice tip de legatura. Opriti-va pentru un moment sa judecati de ce el iubeste o femeie ce toti cred c-a furat-o si de ce ea, diva, spala noroi dupa cel ce-l iubeste. Opriti-va si bucurati-va. Inaltati-va si traiti.
PS. Ei doi mi-au promis c-o vor face.

Cu drag pentru voi, cea care are Ostrovul ei, Ioana Andreea.











Niciun comentariu: