miercuri, octombrie 19

"VALERIU GAFENCU– SFÂNTUL ÎNCHISORILOR" cu inregistrare


Cu ajutorul Atotputernicului, am reusit sa si inregistrez momentul pentru a-l asculta cat mai multi dintre voi.

Va rog asadar sa dati si voi la randul vostru mai departe.








Sfinte al Inchisorilor de fier-nu inimi, VALERIU,



Tu, traitorule, de-ai sti cati am fost aseara la umila pomenirea si parca tot n-am fost indeajuns de multi incat sa-ti cuprindem si pe dinauntru si pe dinafara credinta ta intru Hristos.

Tu, care ai vrut sa pui incuietori in intunericul si frigul inchisorii, pentru a te ruga in liniste, doar cu zgomotul candelei aprinse, aseara ne-ai descatusat pe toti.

Tu, flamand, care renuntand la iubire, ai ales taina sfanta a calugariei si ti-ai stiut de cruce, fiindca cel ce nu-si recunoaste crucea, o face si mai grea.

Tu, frate si fiu, ti-ai purtat fecioria sufletului si la fiecare pas nu uiti sa ne amintesti cat de mult inseamna asta pentru sufletul Lui si-al nostru.

Tu, purtator de dragoste si credinta, cum ne-ai imbratisat tu aseara pe toti in rugaciunea ta, cum ne-ai aratat ca rabdarea e tot credinta si dragoste.



Am trait aseara odata cu tine, arestarea, condamnarea si innaltarea.

Am trait aseara nu frigul, bataia, foametea, ci descoperirea intru credinta a Cel ce-avea sa-ti modeleze inima incat s-o fac asa usoara si curata.

Am trait aseara fata pacatului si am fost fericiti, in chilia de forma inchisorii.

Am trait aseara fortificarea fizica si spirituala, numai cu lacrimi.

Am trait aseara infernul communist, cu mainile incatusate de rugaciune.

Am trait aseara boala, chinurile ei si, totusi, chipurile ne erau luminate de lumina nefireasca, sufletul si mintea, nedespartindu-se de rugaciune.

Am trait aseara ca sa murim, ultimele clipe senine de viata, am primit dorinta de a fi inmormantat in camasa alba si un capat de lumanare cu cruciulita in gura, pentru a fi recunoscut la o eventuala dezgropare.

Am trait aseara moartea cu chip serafic, buzele deschizandu-se doar pentru rugaciunea inimii: Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste-ma pe mine pacatosul.


Neamul romanesc a biruit comunismul barbar, fiindca Hristos a fost adus pe pamant prin oameni-sfinti ca VALERIU GAFENCU.


Multumesc Sala Radio, multumesc Petru Hadarca, multumesc Dan Puric, multumesc actorilor, multumesc Sfintiilor Inchisorilor, multumesc Aurelius-om cu inima inalta ce-ti miroase a mir, multumesc Cristina-om cu bucuria desenand-o pe suflet de oameni, multumesc Sasha-om ce-si tine pacea atat de dreapta incat nici El n-ar indrazni sa i-o clinteasca, multumesc Florian-om cu obiectivul inimii nepus la indoiala, multumesc Mihai-om ce-si apara tara si codrul cu penita si mintea, multumesc tuturor celor ce nu am dat mana cu a lor inima, multumesc celor care au fost in gand in locurile libere din sala, multumesc surorilor lui Valeriu prezente, multumesc tie, sfantul meu de pace si putere, VALERIU GAFENCU, fiindca ai fost-ca noi sa fim acum.



Ioana Andreea, cea care traieste ci nu exista, cea datatoare de suflu.

Niciun comentariu: