miercuri, octombrie 12

LUMINA mea



Lumina mea, tu nu stii altceva decat sa-mi dezvelesti intunericul

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu vezi in mine altceva decat chipul tau privindu-ma

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu indraznesti nici sa-mi atingi vocea ca sa m-auzi

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu cunosti decat ce-i simplu-n mine si ferice

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu cauti la mine sa aduni ca sa imprastii

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu ma confunzi niciodata cu nimeni inafara de mine

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu ma lasi sa vorbesc decat tacand in fata ta

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu vrei sa-ti fiu decat atata cat imi esti

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu ma cuprinzi decat in fin de intuneric

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu ma strigi decat cand ti-e frica de mine

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu ma pierzi decat cand m-ai gasit

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu ma ajuti decat cand eu iti arat ca pot

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu te ascunzi decat cand te am langa mine

Lumina mea.

Lumina mea, tu nu intuneci decat cand ma rogi sa luminez in locul tau

Lumina mea.

Lumina mea, eu nu-ti sunt decat Bucurie.

Iarta, iubeste si fi-mi ce stii mai bine

Tu, Lumina mea.


Lumina tace. Cu ochii-mi spune insa

Cu inima lui stransa:

Bucura-te, Bucuria mea!


Niciun comentariu: